12 Aralık 2019 Perşembe

İNTERNET ÜZERİNDEN TELEVİZYON YAYINI PROGRAMIM HK.




İNTERNET ÜZERİNDEN TELEVİZYON YAYINI PROGRAMIM HK.




Selâmlar,




Daha önce bazı dostlara sözlü olarak bilgi vermiştim. Şimdi de resmen açıklıyorum.


Yakın zamanda internet üzerinden yayına başlayacak olan bir televizyon kanalından Lazlara ilişkin programlar hazırlamam konusunda bir teklif aldım.


Laz dili, tarihi ve kültürü ve bu alanlarda yapılmış çalışmalar ile bu çalışmaları yapmış kıymetli insanlar programlarımın içeriğini oluşturacak.


Ancak sizlerin görüş, öneri ve sorularınız da bu programlarımda bana rehberlik edecek. Dolayısıyla da bu konuda görüş, öneri ve sorularınızı e-posta adresime göndermenizi bekliyorum.

(12 XII 2019)

Sağlıcakla Kalın.


Ali İhsan Aksamaz



https://www.kitapyurdu.com/yazar/ali-ihsan-aksamaz/367.html

Hiç yorum yok:

"TÜRKİYE'NİN ANADİLİ ZENGİNLİĞİ" / "TURKİAŞİ NANANENAŞ XAMPOBA"

   "TURKİAŞİ NANANENAŞ XAMPOBA" Baba çkimi Faik Aksamazis…   GOʒ̆OTKVALE Nananena, p̆olit̆ik̆uri var adamuri ar tema ren...